Ürün Analitiği & Veri

Strateji, İçgörü, Analiz

Pixmid olarak, strateji oluşturma sürecinde web siteniz ve/veya uygulamanız için veri ve içgörü stratejilerinin belirlenmesinde yüksek oranda yapay zeka araçları kullanıyoruz. Bu süreçte, kullanıcılarınızın ürünlerinizi nasıl kullandığını ve nasıl konumlandırdığını anlamanıza yardımcı oluyoruz. Ardından, belirlenen stratejiler doğrultusunda hangi verilerin toplanacağını ve raporlanacağını netleştiriyoruz.

Operasyon aşamasında, strateji sürecinde belirlenmiş verilerin reklam kampanyaları ve üçüncü parti aksiyonlar için gerekli tüm kurulumlarını yapıyoruz. Kullandığımız yapay zeka araçları sayesinde, kurulumların doğruluğunu ve sağlıklı veri akışını düzenli test ve kontrol süreçleriyle yönetiyoruz.

Raporlama aşamasında, toplanan tüm verilerin görselleştirilmesi, raporlanması ve rapor otomasyonlarıyla ilgileniyoruz. Bu süreçler, Ürün Analitiği ve Veri Bilimi departmanımızın temel görevleri arasında yer alıyor.

Analiz ve içgörü alanında, yapay zeka destekli makine öğrenmesi teknikleriyle toplanan verileri analiz ediyoruz. Çıkarılan içgörüler, performans pazarlama ekibimize senaryo ve kitle segmentasyonları olarak aktarılıyor, böylece hedefleme ve stratejilerinizin etkinliğini artırıyoruz.

Hedeflerinizi bir adım ileri taşıyın. Pixmid ile strateji, içgörü ve analiz süreçlerinizi yapay zeka desteğiyle optimize edin!